If opportunity doesn’t knock, build a door

Dicht bij jouw doelgroep blijven is een pré. Hoe doe je dat, wat heb je daarvoor nodig? Allereerst visie en middelen. Visie kunnen we aanscherpen; welke doelgroepen en waar bevinden deze potentiële klanten zich? Welke middelen zetten we in en welke ‘voice of tone’ past bij jouw soort klantengroep?

Ook jouw bedrijf, product of dienst heeft unieke eigenschappen, wensen en gespecificeerde doelgroepen. Samen onderzoeken we de doelstellingen die er toe doen. Die bepalen namelijk voor een belangrijk deel het beeld dat je in jouw campagnes wilt toepassen!

Communicatie

Zo maken wij o.a. gebruik van storytelling technieken; door middel van verschillende invalshoeken en uitgangspunten ‘vertellen’ we het verhaal. Het gaat de klant, consument of afnemer niet zozeer om het product, maar om de ‘beleving van het product‘. We kunnen de klant niet overtuigen, die overtuigt zichzelf wel. Wat daarvoor nodig is? Een eerlijk verhaal!

Videomarketing

Storytelling d.m.v. online video

Lees meer

Webdesign

Jouw online verhaal

Lees meer