Workshop Hoofdzaken

 

Tijdens deze interactieve, praktijkgerichte workshop gaan we de belangrijkste aspecten van ‘marketing van nu’ behandelen. Middels concrete praktijkcases en -voorbeelden kun je het geleerde direct de volgende dag in praktijk brengen.

Het doel van deze workshop is om jou als deelnemer kennis te laten nemen van de nieuwste neuro- en videomarketing.

Onze avond is geslaagd wanneer je geïnspireerd en met nieuwe inzichten de volgende stap kunt zetten op het gebied van verkoop en marketing. Wat kun je weten van jouw klant? Hoe speel je daarop in? Videomarketing is in, maar welke factoren zorgen voor een succesvolle film?

Kernwoorden: toepasbaarheid, praktijkgericht, interactief, inclusief sprekende voorbeelden.

De kosten voor deze workshop bedragen slechts € 55,- per persoon. Dit is inclusief locatiekosten, koffie, thee en drankjes, materialen en exclusief 21% btw.

Het Straatje 4F3
Elburg

 

 

Contact

Aanmelden? Klik op bovenstaande button

En je ontvangt een bewijs van aanmelding, tezamen met overige info en de factuur.

 

 

Programma

 

Workshop  – 19.00 – 21.30 uur

A) Ken je het 4P model? De marketingmix bestaande uit Product, Plaats, Prijs en Promotie. Iedereen die wel eens een cursus marketing heeft gedaan volgt deze structuur. Een typisch voorbeeld van een oud denkpatroon. Dit spel werkt niet meer. Wat wel werkt laten we je graag zien aan de hand van methoden, praktijkvoorbeelden en cases. Je ontvangt een hand-out met tips en tools zodat je de volgende dag meteen aan de slag kunt.

B) Weet je hoe jouw klant denkt, op basis waarvan maakt hij beslissingen?  Meten is weten. Wij praten je bij aan de hand van persona profielen en neuromarketing technieken. Ons vernieuwde eye tracking programma Eyeclip* is in staat om aannames uit te sluiten en daardoor doelgericht klanten te werven. We gaan interactief aan de slag, dus laat je verrassen! Een informatieve hand-out is na afloop beschikbaar.
* Eyeclip is een dienst van Do-it The Signmakers en Paperclip Design.

C) Videomarketing is de snelst groeiende vorm van contentmarketing. Wist je dat videocontent 50x sneller gevonden wordt dan vergelijkbare geschreven content?  Wat zijn de criteria om een film aantrekkelijk te maken en hoe wordt het dé promoter van jouw product, dienst of bedrijf? Ontdek het op onze workshop!

Netwerken  – 21.30 – 22.30 uur

Ernst Molenaar is filmmaker, fotograaf en musicus.

‘De kracht van beeld valt niet te onderschatten: uit onderzoek is gebleken dat de besluitvorming in onze hersenen voor ruim 60% wordt bepaald door visuele indrukken. Als dat dan ook nog eens wordt gecombineerd met uitgekiende toepassing van geluid, dan heb je een bijzonder krachtig medium aan film. Ik neem je graag mee in de wereld van video’.

Hans Kleijer houdt zich bezig met concept, marketing en visuele communicatie.

‘De wereld om ons heen verandert voortdurend, wij veranderen mee. Want niet de slimste, ook niet de sterkste, maar de ondernemer die zich het beste aanpast is succesvol. Wij geloven in het delen van inzichten, daarom hebben we deze informatieve en interactieve workshop voor je samengesteld’.