De huisstijl vertelt veel over je bedrijf, product of dienst. Je identiteit heeft alles te maken met herkenning en vertrouwen. Herkenning omdat iets in de uitstraling aanspreekt of tot de verbeelding spreekt. Vertrouwen is daarvan een logisch gevolg. Vergelijk het met de eerste indruk die een persoon achterlaat.
Wij gaan zorgvuldig te werk met het ontwerp van een huisstijl. Uitgangspunten zijn altijd je bedrijfscultuur en karakter van het product of de dienst. Maar ook de propositie die je inneemt ten opzichte van concurerende partijen. Met meer dan 30 jaar ervaring in grafisch ontwerp weten we waar een huisstijl aan moet voldoen om datgene op te brengen waar het om gaat; het maken van een sterk merk. ‘Want onderscheidend vermogen begint met je eigen identiteit.’
De huisstijl voldoet aan de volgende punten:
a) het design van logo en huisstijl is authentiek en uniek
b) de uitstraling van logo en huisstijl past bij de cultuur van het bedrijf of karakter van het product
c) de uitingen zijn aansprekend voor de doelgroep(en)
huisstijl, corporate identity, logo, websites, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen.
Hoe we werken:
Dare to act! Naast een enthousiaste persoonlijkheid is Hans ook buitengewoon kundig om aan een idee voor een logo juist net die professionaliteit mee te geven zodat je een bijzonder strak eindresultaat krijgt. Logo nodig? Bel Hans!
– Dr. Fred Krautwurst –